Rozpoczyna się ogólnopolska kampania społeczna „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Celem akcji jest zmniejszenie liczby wypadków drogowych oraz poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach. W obliczu niepokojących statystyk, które wskazują na wysoką liczbę ofiar wypadków, kampania ma na celu nauczenie kierowców odpowiedzialnych zachowań i reagowania na niebezpieczne sytuacje. Inicjatywa będzie trwała przez cały wrzesień, zachęcając do refleksji na temat bezpiecznej jazdy.
Według danych, w ostatnich latach liczba wypadków drogowych utrzymuje się na niepokojącym poziomie. W ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a tegoroczne wakacje przyniosły niemal 350 ofiar śmiertelnych. W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij” PZU ma na celu nie tylko edukację kierowców, ale również budowanie kultury odpowiedzialności w ruchu drogowym. Wzmożona prewencja i świadomość zagrożeń są kluczowe w walce z niebezpiecznymi zachowaniami na drodze.
W ramach kampanii kierowcy otrzymają milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą wręczane przez funkcjonariuszy Policji podczas kontroli drogowych. Kampania obejmie także reklamy telewizyjne oraz billboardy w pobliżu głównych tras, które mają przypominać o ryzyku związanym z nadmierną prędkością. Dodatkowo, PZU planuje szereg działań mających na celu angażowanie społeczności w temat bezpieczeństwa drogowego. Specjalnie oznakowane auta będą poruszać się z dozwoloną prędkością, by skłonić kierowców do refleksji nad własnym sposobem jazdy.
Źródło: Policja Lubartów
Oceń: Kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” – nowa akcja na rzecz bezpieczeństwa na drogach
Zobacz Także